3Doc

2019
19:00

Sletvrees?

4,0 2 x
Sinds de seksuele revolutie zouden we de schaamte voorbij zijn; seks zonder schuld en zonde, dat was het idee. Maar vrouwelijke seksualiteit wordt vaak verward met mooi en gewillig zijn.
56:00

Voor het donker wordt

3,0 5 x
Zussen Lotte en Roos hebben allebei het syndroom van Usher. Dat betekent dat ze doof en blind zullen worden. Hoe gaan ze om met hun ontwikkeling, terwijl de tijdbom van doof- en blindheid doortikt?
48:00

Fitgirl

4,0 15 x
Basisschooljuf Robin Moolenaar moet 22 kilo afvallen om mee te kunnen doen aan het Nederlands Kampioenschap Bikinifitness. Ze staat voor dag en dauw op en traint 25 uur per week.
51:00

Nao 't Zuuje

3,0 9 x
Een film over verbinding en verbroedering, die laat zien wat carnaval in Limburg, ook wel vastelaovend genoemd, nou echt betekent.
Afleveringen 2018
26:00

Mijn broer en ik

3,0 11 x
Xena Maria Evers beschouwt zichzelf als feministisch en progressief en heeft nooit echt kunnen accepteren dat haar lievelingsbroer bekeerd is tot de islam. Ze duikt in zijn religieuze leven.
47:00

Hallo met Kyoko

3,0 10 x
Openhartige documentaire waarin Kelly probeert uit te zoeken waarom het haar niet lukt met telefoonseks te stoppen.
29:00

Teledoc Campus: Maar je achternaam is toch Marokkaans?

4,0 12 x
Aiman Hassani moet een keuze maken. Of hij schikt zich naar de wensen van zijn Marokkaanse ouders óf hij besluit zijn eigen pad te blijven volgen en zet daarmee de relatie met hen mogelijk op 't spel.
41:00

Addicted to My Phone

3,0 10 x
Door het aanbieden van gratis apps op mobiele telefoons, krijgen bedrijven toegang tot ons persoonlijke leven. We verkopen probleemloos onze privacy om gebruik te mogen maken van 'gratis' diensten.
45:00

Die avond in Bataclan

3,0 8 x
Op 13 november 2015 vielen drie IS-terroristen tijdens een concert de Parijse concertzaal Bataclan binnen en doodden 89 mensen. Jessica Villerius spreekt met hoofdpersonen en nabestaanden.
49:00

#DJ

4,0 10 x
Bram Fidder (25) groeit op in een wereld waarin je jezelf beroemd kan maken op social media. En dus bedenkt hij een marketingplan om dj te worden. Bram Fidder (25) groeit op in een wereld waarin je jezelf beroemd kan maken op social media. En dus bedenkt hij een uitgekiend marketingplan. Dj Bram Fidder is geboren. Maar als...
Archief
Telezien maakt gebruik van cookies. Onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.