De Kapel

Maart 2019
10:00

Zie de Koning-knecht

4,0 3 x
Andries Knevel wil u enthousiast maken voor een paar Bijbelverzen die hem diep raken.
11:00

Je bent blind of je ziet het

3,0 2 x
Als Jezus ons aanraakt, gebeurt er iets met ons. Dan komt er iets nieuws tot leven in ons. Maar voor we het weten, zijn er stemmen die zeggen: 'Er is helemaal niets veranderd'.
10:00

In de dood, wie is dan je Verlosser?

3,0 3 x
Psalm 49 zingt over arme en rijke mensen. Hoe groot de kloof ook lijkt te zijn, wanneer arm en rijk sterven dan is alle ongelijkheid opgeheven. Dood ben je allemaal gelijk.
11:00

De levensstijl van Gods kinderen

3,0 2 x
'Wat zou Jezus hebben gedaan; wat zou Hij hebben gezegd?' Vagen die je kunnen helpen om te worden zoals Jezus. Leven zoals Jezus valt echter in de praktijk niet altijd mee.
Februari 2019
11:00

Er klaar mee en toch niet..

4,0 3 x
Ds. Paul Visser deelt zijn gedachten met ons over Jeremia 18 vers 1-6. Vanaf het begin van ons bestaan is God bezig ons te vormen naar Zijn beeld. Wat heeft Hij tot nu toe van u/jou kunnen maken?
10:00

Kom terug

4,0 6 x
De relatie tussen God en mens kent veel scheidingen. Wij laten God veelal in de steek. Maar telkens weer roept Hij tot ons: 'Kom terug'.
10:00

Wees niet bang

4,0 2 x
Als je jezelf vergelijkt met iemand als Jezus en Zijn macht, dan kun je niet recht overeind blijven staan. Dan maak je je klein.
11:00

Juicht aarde

3,0 5 x
Het geloof gaat in de eerste plaats niet om de vraag of we er beter van worden, op welke manier dan ook, maar om God. Hém loven, daartoe zijn we ooit geschapen.
Januari 2019
11:00

Blijf overeind

3,0 4 x
In het boek Bijbelboek Esther wordt de naam van God niet genoemd. Maar ook als Zijn naam niet klinkt, speelt God een belangrijke rol in dit verhaal.
11:00

God kent mij door en door

3,0 5 x
Wie kent ons echt? Familie? Vrienden? Het gaat in deze uitzending over psalm 139. Deze psalm leert ons dat er maar één persoon is die ons volkomen doorgrondt: God zelf.
Archief
Telezien maakt gebruik van cookies. Onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.